سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

سرقلیان از دوزخ

چهارشنبه 88 دی 30 ساعت 7:1 عصر

 

داد درویشی از سر تمهید
سر قلیان خویش را به مرید

گفت کز دوزخ ای نکو گفتار
قدری آتش به روی آن بگذار

بگرفت و ببرد و باز آورد
عِقد گوهر ز درج غاز آورد

گفت در دوزخ هرآنچه گردیدم
درکات جحیم را دیدم

آتش و هیزم و زغال نبود
اخگری بهر اشتعال نبود

هیچ کس آتشی نمی افروخت
زآتش خویش هر کسی می سوخت


نوشته شده توسط : یاسر

نظرات دیگران [ نظر]


توضیح واضحات

سه شنبه 88 دی 22 ساعت 3:33 عصر

حفظ نظام مقدس اسلامی از اوجب واجبات و کلام ولایت فصل الخطاب منازعات است.agha
من از تمامی مواضعی که صریحا یا تلویحا با بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، زاویه پیدا کرده است، اظهار برائت می کنم و امیدوارم تمامی شخصیت های حقیقی و حقوقی که در هر زمان خواسته یا ناخواسته خللی بر عظمت و جلال این نظام مقدس وارد آورده اند به آغوش مهربان ولی فقیه زمان بازگردند، چه؛ بنای نظام بر جذب حداکثری و دفع حداقلی است.
شجره طیبه انقلاب اسلامی که با قطره قطره خون خون پاک سروقامتان آزاده و سرافراز آبیاری شده است، به فضل الهی روز به روز بالنده تر و شکوفاتر خواهد شد.
ولایت فقیه اصل اصیلی است که فقها و علمای جهان اسلام از دیرباز به دنبال احقاق آن بودند و عبدصالح خدا و فقیه مکتب امام جعفر صادق (ع)، حضرت امام خمینی (ره) با اراده الهی این اصل بی بدیل را بر تارک تاریخ بشریت درخشاند و اکنون حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) پرچمدار این منصب الهی است و به یاری خداوند متعال این بیرق افراشته را به دستان مبارک حضرت ولی عصر (عج) می سپارد.
چه زمان باشد که فرهیختگان و اندیشمندان به کنه این ارمغان خدایی دست یازند و حقیقت آن را درک کنند؟
دشمن کوردل اسلامی، رمز بقای حکومت اسلام را که همانا ولایت فقیه است دریافته و با انحاء مختلف تخریب و تزلزل آن را در خیال باطل خود می پروراند. او با ایادی داخلی و خارجی منحوس خود، کمر به هدم این رکن رکین بسته است و مع الأسف مشتی منافق و غافل در داخل با او همداستان شده اند.
آنان با شعارهای فریبنده ای همچون آزادی و مبارزه با دیکتاتوری و خودکامگی دیرزمانی است که به میدان آمده اند ولی اختلافات و آشوب های بعد از انتخابات 22 خرداد، زمینه را برای آنان فراهم تر ساخت.
در این میان کسانی که دل هاشان با نور تابنده ولایت انس نگرفته بود، ولایت فقیه را که خود منشأ تولید آزادی و انسانیت است و با هر گونه مظهر خوکامگی می جنگد، دیکتاتور و خودکامه خواندند.(خذلهم الله)
به مدد الهی چه زود باشد که که گرد و غبار این فتنه فروکش کند و کف باطل برروی آب حقیقت محو شود و آنچه می ماند، خیر و برکت برای عامه مردم باشد.


نوشته شده توسط : یاسر

نظرات دیگران [ نظر]


فالاعلم آیت الله بهجت درگذشت

دوشنبه 88 دی 14 ساعت 7:38 عصر

علی صافی گلپایگانی تحصیلات ابتدایی را نزد پدرش ملا محمدجواد صافی گلپایگانی گذراند. در سن شانزده سالگی برای تحصیل به اصفهان رفت و در نوزده سالگی عازم قم شد و در سن بیست‌ودو سالگی به درجه اجتهاد نائل شد. وی از نزدیکان و برجسته‌ترین شاگردان آیت‌الله بروجردی و عضو هیأت استفتای او بود.همچنین شاگرد آیات محمد حجت، محمد همدانی، محمدتقی خوانساری بود.

در اطلاعیه‌ای که فرزند آیت الله محمدتقی بهجت پس از درگذشت او منتشر کرد، اعلام شد که آیت الله محمدتقی بهجت آیت الله علی صافی گلپایگانی را مجتهد اعلم و اصلح می‌دانسته و به مقلدان آیت الله بهجت توصیه شد که به وی رجوع کنند. وی همچنین اعلام کرد فعالیت دفتر آیت الله بهجت با اجازه آیت الله علی صافی گلپایگانی و با توجه به اینکه نظر او بر جواز بقای بر تقلید از میت است ادامه می‌یابد. لطف الله صافی گلپایگانی برادر کوچک علی صافی گلپایگانی نیز از مراجع تقلید شیعه‌ است.
منبع: ویکی پدیا

                                  غزلی عارفانه از مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی

                                     در مقام عشقبازی چون ز من کس پیش نیست
                                  عاشقی مانند من دلخسته و دلریش نیست

عشق من عشق مجازی نیست چون عشق مجاز
لایق مرد خدای عاقبت اندیش نیست

معتقد هستم که می‌باید کنم تکمیل عشق
کیش من عشق است و کیشی بهتر از این کیش نیست

می‌دهم جان را براه دوست با منت ولیک
معذرت خواهان که اندر دست جانی بیش نیست

گفت دی صاحبدلی چون می‌کند عشق نگار
گفتمش بر حال من بین حاجت تفتیش نیست

تا شدم عاشق دلم شد منزل سلطان عشق
گرچه منزلگاه شاهان کلبه درویش نیست

چون علی در دام عشقش اوفتاد از خود گذشت
آری آری عاشق آن باشد که بند خویش نیست
فهرست مراجع کنونی در ویکی پدیا


نوشته شده توسط : یاسر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مرید پیر مغانم
عرفان کفی
رمضان کریم
[عناوین آرشیوشده]